Najnowsze Wpisy

Co pozmieniac Komentarze (1)
14. stycznia 2004 18:29:00
linkologia.pl spis.pl

Mialam zamiar cos tu pozmieniac i pododawac. Ale to  nie taka prosta sprawa. Nie za bardzo wiem co powinno sie tu zanjdowac. Widac ze bloga wczesniej nie prowadzialm :/ niech mi ktos pomoze i powie co tu powinno byc!

chmurka_ : :

Moj blogus Komentarze (1)
13. stycznia 2004 22:14:00
linkologia.pl spis.pl

Tak oto powstal moj blogus :))) Nie ma tu zbyt duzo ale napewno niedlugo to sie zmieni. Dopiero zaczynam prowadzic bloga. Ale moze jakos mi to bedzie szlo. Od jutra zaczna sie tu zmiany dotyczace wygladu i zawartosci bloga.

chmurka_ : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

robert | zdrowyja | meandra | elizzza | naya | Mailing